FANDOM

Naraga Maagura, Three Kingdoms
さんかい ナラカ・マークラ
Dmr19-11
Civilization: LightLight
Card Type: Evolution Creature Evolution Creature symbol
Race: Angel Command / Invader
English Text: Evolution—Put on one of your light creatures.

InvasionLight creature that costs 3 or more (When one of your light creatures that costs 3 or more attacks, you may put this creature from your hand onto it.)

Double breaker (This creature breaks 2 shields.)

■ After this creature attacks, add the top card of your deck to your shields face down.

Japanese Text: ■ 進化―自分の光のクリーチャー1体の上に置く。

■ 侵略―光のコスト3以上のクリーチャー(自分の光のコスト3以上のクリーチャーが攻撃する時、自分の手札にあるこのクリーチャーをその上に重ねてもよい。)

■ W・ブレイカー(このクリーチャーは、シールドを2枚ブレイクする)

■ このクリーチャーの攻撃の終わりに、自分の山札の上から1枚目を裏向きのまま、新しいシールドとして自分のシールドゾーンに置く。

Power:  7000
Illustrator(s): Katora