FANDOM

Jager a.k.a. Jet
イェーガー a.k.a.エーケーエー 噴射ふんしゃ
Dmsd11-13
Civilization: WaterWater
Card Type: Spell
English Text: Shield Trigger Shield trigger (When this spell is put into your hand from your shield zone, you may cast it for no cost.)

■ Choose one of your opponents creatures. That creature can't attack or block until the start of you next turn.

Gacharange summon. (Gacharange summon: Summon the top card of your super gacharange with its cost paid.)

Japanese Text: Shield Trigger S・トリガー(この呪文をシールドゾーンから手札に加える時、コストを支払わずにすぐ唱えてもよい)

■ 相手のクリーチャーを1体選ぶ。次の自分のターンのはじめまで、そのクリーチャーは攻撃もブロックもできない。

■ GR召喚する。(GR召喚:自分の超GRの上から1枚目を、コストを支払ったものとして召喚する)

Illustrator(s): hatapug