FANDOM

Flash Gear - Lightning Helmet
閃光 イナズマ・カブト
Dm30-34
Civilization: NatureNature
Card Type: Cross Gear
Subtype: Samurai
English Text: Cross Gear (Put this card into the battle zone. To cross this card with a creature, pay this card's cost again. When that creature leaves the battle zone, this card remains in the battle zone.)

■ The crossed creature gets +3000 power.

■ When a cross gear is crossed with a Samurai creature you may put this card from your mana zone into the battle zone. If you do, you may cross this card with a Samurai creature for no cost.

Japanese Text: ■ クロスギア: このカードをバトルゾーンに置く。クリーチャーにクロスするには、このカードのコストをもう一度支払う. そのクリーチャーがバトルゾーンを離れても、このカードはバトルゾーンに残る.

■ これをクロスしたクリーチャーのパワーは+3000される。

■ 自分のクロスギアをサムライ・クリーチャーにクロスする時、このカードを自分のマナゾーンからバトルゾーンに出してもよい。そうした場合、このカードをそのサムライ・クリーチャーに、コストを支払わずにクロスする。 

Illustrator(s): RYOJI