FANDOM

Edama Fuma, Yuuei
幽影ゆうえい エダマ・フーマ
Dmrp9-46
Japanflag Kana: ゆうえい (Yuuei)
Civilization: DarknessDarkness
Card Type: Orega Aura
Subtype: Mafi Gang / Deletron
English Text: ■ When the attached creature would leave the battle zone, you may put this aura into your graveyard instead.
Orega Aura: Attach this to one of your gacharange creatures, or gacharange summon and attach this to it. If that creature leaves the battle zone, this goes to the same zone, then the gacharange creature returns to the bottom of the super gacharange.
Japanese Text: ■ これを付けたクリーチャーがバトルゾーンを離れる時、かわりにこのオーラを自分の墓地に置いてもよい。
オレガ・オーラ:これを自分のGRクリーチャー1体に付けるか、1体GR召喚してそれに付ける。そのクリーチャーがバトルゾーンを離れたら、これも同じゾーンに行き、その後、そのGRクリーチャーは自分の超GRの一番下に戻る。
Power:
 +2000
Flavor Text: 水文明のマスターが差し出したオレガ・オーラの技術に触れると、闇文明のマスターは知能を急速に進化させていった。(DMRP-09)
大事なオレガ・オーラにはエダマ・フーマを重ねよう!相手の除去をコイツ1枚で無効化できる頼れる替え玉だ。(DMEX-05)
Illustrator(s): SHURIKEN